RAP

مرجع تخصصی رپ

RAP

مرجع تخصصی رپ

قوی ترین نوع بیت؟

BIG ROPE | شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

بیت های داب استپ سخت ترین و حرفه ای ترین نوع بیت ها هستند که به همه سبک های موجود مانند گنگ ، لاو ، اجتماعی ، دیس لاو و دیس و کلکل ساخته می شود.این بیت ها در سال 1990 در بریتامیای شمالی بوجود آمد.این گونه بیت ها دارای رقص الکترونیک هستند که در آن ها بسیاری از بالا  و پایین ها مارپیچ ها و کم زیاد شدن ها به گوش میرسد البته در این بیت ها بیشتر صدای بیت است تا صدای خواننده و صدای خواننده تنها بخش کمی از موسیقی را تشکیل میدهد.

این گونه بیت ها از طریق ریتمی دست کاری می شوند و موزیک رو به طور کامل دست کاری میشود و ترکیب ساده انرا به هم میریزد و موزیک ساخته شده کاملا دچار فرق و دگر گونی می شود و نوع بهتری از آنرا به طور حرفه ای تری ساخته می شود.این بیت ها بسیار سخت ساخته می شوند زیرا برای ساخته شدن به وقت ، هزینه ، یادگیری ، سلیقه و هنر نیاز است و این کار هرکسی نیست.

گروهی به نام اپیکور بند (Epicure Band) از این نوع بیت ها میسازند که ایرانی هم هستند و خود را متفقین می نامند. تا بحال چندین ترک از این گروه با بیت سازی داب استپ منتشر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی