RAP

مرجع تخصصی رپ

RAP

مرجع تخصصی رپ

بهترین نوع کلاه کپ

BIG ROPE | يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۰ ب.ظ

تا به حال تعداد زیادی کلاه کپ (Fake - Original) ساخته و در بازار موجود هستند. بسیاری از مردم به خصوص جوون ها کلاه کپ را دوست دارند و آنها را خریداری می کنند اما نمی دانند که اصل است یا تقلبی و یا نمی دانند کدام مارک بهتر است و معروف تر و کیقیت آن بهتر است.من به شما چندین مارک خوب و نشانه های Fake بودن یا تقلبی بودن یک کلاه رو نشون میدم.

معرفی مارک های معروف:DOPE - NY:NewYork - DC - Monster - BadBoy

اگر شما در بازار به دنبال خرید کلاه بودید از برند های بالا می توانید بخرید. معمولا سقف قیمت کلاه های بالا بین 35 تا 70 هزار تومان است در ضمن باید گفت این کلاه ها هم به طور کامل اصل نیستند و فقط تحت لیسانس چین هستند.از مارک های بالا به صورت تقلبی هم در بازار موجود است که برای خرید باید به چند مورد توجه کنید تا جنس تقلبی را نخرید قیمت جنس تقلبی بین 15 تا 30 هزار تومان می باشد و ممکن است شما در خرید اشتباه کنید و جنس مورد نظرتان را نخرید.

1- از مغازه های فشن فروشی که شلوار اسلش و لباس های مد امروزی را می فروشند کلاه را بخرید در این صورت احتمال تقلبی بودن کلاه به صفر می رسد.

2-  اگر از دست فروشان کلاه می خرید باید داخل کلاه را نگاه کنید اگر روی هر دوخت داخل کلاه نوشته داشت نشونه اصل بودن کلاه است.

3- اگر داخل نوشته کلاه کلمه New ERA را دیدید بدانید کلاه کاملا اصل است.

4- البته در برخی مواقع قیمت هم نشانگر کیفیت است و اگر قیمت کلاهتان از 40 هزار تومان بالا تر بود به اصل بودن آن شک نکنید!

5-معمولا روی کلاه های قلبی طرح و نقش بیشتری از کلاه اصل وجود دارد. کلاه های Fake دارای کلی نوشته هستند و عکس ها و رنگ های زیادی در خود جای دادند اما کلاه های اصل دارای یک رنگ و مارک مربوط به سازنده روی آن است.

6- در هنگام خرید توجه کنید که مارک آن دوخت باشد.

این کلاه ها شاید جالب باشند اما به خاطر مد بودن گران شده اند وگرنه سقف قیمت کلاه های اصل در بازار ایران بین 5 تا 10 هزار تومان بود. کلاه های کپ امروزه بسیار زیاد شده اند و هرکس دانسته یا ندانسته از این کلاه ها می خرد و روی سر خودش می گذارد و همین کار باعث می شود تا چند ماه دیگر این کلاه ها هم مانند کتونی DC از مد بیوفتد و دیگر کسی آنرا نخرد.

نظرات  (۱)

زود تر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی